ТЕХНИЧЕСКА ПОДДРЪЖКА

Превозвач услуга извън очакванията ви

Вашето ежедневно предизвикателство е сложен баланс между поддържането на оптимални нива на комфорт, максимизиране на системата на времето и минимизиране на разходите за собственост.
Carrier екипите се ангажират да гарантират вашето спокойствие и подкрепа на вашите бизнес цели през целия жизнен цикъл на вашето оборудване.

Нуждите на клиентите са на първо място

Близостта & отзивчивост

Carrier експерт техници са там, за да предприемат действия, бързо. Всеобхватните и високоефективни процеси на поддръжка означават, че вашето оборудване работи на най-високото ниво на производителност. Ако е необходимо, можете да разчитате на превозвачи под наем системи и лесно достъпни резервни части, за да се избегне удължен престой.

Експертиза & консултации

Carrier има опитни отбори, обширна мрежа от клонове, висококачествена логистика и мощни информационни системи. Тези водещи в отрасъла ресурси се обединяват, за да осигурят най-доброто в класа си обслужване.
Вашият Carrier експертите ще ви помогнат да намерите точния баланс между повишаване на енергийната ефективност и максимизиране на вашите инвестиции.

Проактивност

Като предпочитан от вас партньор, превозвачът проектира съобразени програми за поддръжка, за да изпълни целите ви и да оптимизира ефективността на вашия бизнес.

Световно признат експертен опит

Управление на активите

  • Съвети за бързо движеща се регулаторна среда
  • Ръководство за оптимизация на енергия разтвор
  • Информация за eh&S насоки
  • Осигуряване на образователни сесии

Техническа експертиза

Carrier техници се възползват от многостранна програма за обучение на базата на 110 години опит в индустрията, за да ви донесе най-високо ниво, в крак с времето услуга.

  • Техническо обучение, за да се гарантира, че екипите му остават запознати с всички видове оборудване
  • Обучение по околна среда, здраве и безопасност (eh&S), за да се гарантират най-високите стандарти
  • Ориентирано към услугата поведение обучение, за да демонстрират ангажимента си към собствените си клиенти

Ние осигуряваме подкрепа на нашите клиенти с активна група от изключително високо квалифицирани техници, и предлагаме обхват, отстраняване на проблеми и гаранционна информация за продуктите на Carrier и Toshiba в Гърция, Кипър и на Балканите.

Нашите отлично обучени техници, специалисти в климатизацията, отоплението и системите за професионално охлаждане, предлагат услуги в следните области:

  • Монтаж и експлоатация на продуктите
  • Аварийно обслужване / ремонт с най-съвременна диагностична апаратура
  • Design, replacement or upgrading of work optimization equipment
  • Пуск / въвеждане в експлоатация

Планът за поддръжка, ще гарантира, че вашата система работи с максимална ефективност, осигурявайки възможно най-добрата стойност за вашите пари.

Тъй като разполагаме с всички необходими технически съоръжения, опит и обучение, ние предлагаме сервизни договори, съобразени с индивидуалните изиксвания на клиентите, които отговарят на нуждите на бюджета и експлоатацията на вашето съоръжение. Ние ви предлагаме:

  • превантивна поддръжка за осигуряване на отличната работа на вашите съоръжения, и
  • предиктивна поддръжка за идентифициране на потенциалните проблеми, преди появяване на скъпи повреди

Нашето време за региране е 24 часа в България. В зависимост от характера на проблема, ние може да сме в състояние да предложим съвети и помощ по телефона, като по този начин допълнително съкращаваме времето за реакция.

Наред с други предимства, сервизните договори предлагат следните отстъпки:

  • 35% за всички необходими резервни части
  • 25% за материали
  • 20% за повикване по телефона, за екип от 2-ма души

For more information about After Sales Service, please send e-mail to grservice@ahi-carrier.com


Типовесервизни договори

Ние ви предоставяме възможност за избор от три типа договори:

Perfomance Perfomance Plus Excellence
Поддръжка
Консумативи
Материали
Резервни части
Ремонтна дейност

 

Отдалечен мониторинг

Един пазарен лидер трябва да бъде винаги на крачка пред конкуренцията. Carrier използва най-новите постижения в областта на технологиите, за предвиждане и диагностициране на проблеми, и мониторинг на работата на системите на клиентите от своя център за отдалечен мониторинг.

Системата за отдалечн мониторинг ни позволява да държим вашето оборудване под наблюдение 24 часа в денонощието, 365 дни в годината.

Ако сте дилър, изпълнител или техник, в TOTALINE можете да намерите ВСИЧКО.

Вашата работа е да разрешавате предизвикателни проблеми, свързани със системите за ОВиК и хладилна техника (HVAC/R). Да ви помогнем да получите необходимите части, консумативи и оборудване, е НАША задача. Девизът на TOTALINE е, НИЕ ГЛЕДАМЕ СЕРИОЗНО НА ТОВА!

Отопление, вентилация, климатизация, хладилна техника … в Totaline, ще намерите:

части, консумативи, оборудване и инструменти за приложения в жилищни и търговски сгради. Но има и още. Нашите търговски представители са най-добре обучените в отрасъла. Те ще ви помогнат да получите това, което ви трябва, за да продължите работата си.

Пазарувайте при Totaline всеки път. При нас ще намерите големи продукти … избор на компресори, за почти всяко приложение … но също така и малки продукти, които е лесно, но неприятно да пропуснете. Освен това, Totaline предлага оторизирани от производителя и избрани оферти за следпродажбени резервни части и консумативи за системите HVAC / R (отопление, вентилация, климатизация и хладилна техника) за дилъри, изпълнители и техници.

С достъп до над 120 хиляди складови позиции (SKU), Totaline предлага огромна вероятност да намерите това, което търсите. Ако дадена част не е в наличност, нашите служители ще я поръчат за вас или ще ви предложат равностоен или по-добър заместител. Посетете ни скоро и вижте какво ви липсва!

За повече информация за „Резервни части” Carrier,посетете www.totaline.gr

Click on any file to download it

Warranty for Residential Products

Warranty for Commercial Products